Reklam

16 Mart 2018 Cuma

HONK KONG


1997 yılına kadar sömürge olarak kalan bölge , bu tarihten sonra Çin Halk Cumhuriyeti’ne bağlı özel yönetim bölgesi haline gelmiştir. Çin Halk Cumhuriyeti’nin en güneydeki bölgesini oluşturuyor.
2018-HONG KONG
 
Çin’den metro ile 40 dakika kadar kısa bir yol alarak Honk Kong’a ulaşabiliyorsunuz.  Türkiye'den Hong Kong'a direkt uçuş yaklaşık 10 saat sürüyor. Çin gibi vize zorlukları bulunmadığından oldukça kalabalık ve canlı Türkiye Vatandaşlarına vizeyi zorunlu tutmuyorlar. Kozmetikten Elektroniğe her şeyi rahatlıkla bulabiliyorsunuz bu bölgede bence en ucuz şey teknoloji bilgisayarından cep telefonuna kadar her şey ülkemizdekinden çok ucuz. Kozmetik için çok ucuz markalarda bulunabilmesine rağmen , ünlü markaların fiyatlarını araştırdığımda çok farklı fiyatlar bulamadım.

 
2018-Honk Kong
 
 
 
2018-HONG KONG
 Şehir turistlerden dolayı oldukça kalabalık ve her milletten insanla burada karşılaşmanız çok olası , gezerken biraz yorucu da olsa hareketliliği hoşunuza gidecektir. Ünlü markalardan alış veriş yapmak isteyenler için de oldukça fazla seçenek mevcut.
 
2018-HONG KONG
 Kalacak yer konusunda ben çok uygun fiyatlar bulamadım, çok lüks otellerde kalarak lüksün tadını çıkarabilirsiniz fakat lüksü sevmiyorum deseniz de çok ucuza otel ya da pansiyon  bulmak ,Honk kong için çok uygun fiyatlar bulmak biraz zor bir ihtimal.
2018-HONK KONG
Genelde insanlar Honk Konk'u Çin'den daha çok sevselerse benim tercihim Çin oldu.Vize ve ulaşım daha zor olmasına rağmen doğal güzelliklere ya da tarihi seven biri olarak Çin daha çekici geliyor bana.
İyi tatiller.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇEKİLİŞ SONUCU

  ÇEKİLİŞ SONUCU Merhaba çekilişleri sonucunu yoğunluk sebebiyle biraz geç açıklıyorum umarım yeni yıl sizlere uğurlu gelir. Çekiliş sonucu ...